Patron Szkoły

Informacje dotyczące Patrona Szkoły Podstawowej nr 4 im Marii Curie Skłodowskiej w Wągrowcu

Czytaj więcej

ROZKŁAD ZAJĘĆ

Tutaj znajdziesz rozkład zajęć lekcyjnych i czas przerw lekcyjnych w Naszej szkole.

Czytaj więcej

"CDEW" CZWÓRKA

Cyfrowa Dziecięca Encyklopedia Wielkopolan w Szkole nr 4. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami.

Czytaj więcej

LIBRUS

Wszystkich nauczycieli zachęcamy do korzystania ze strony LIBRUS. Nasza szkoła przygotowuje świadectwa i arkusze ocen dla Naszych pupili właśnie tutaj.

Czytaj więcej

Konkurs informatyczny na „najciekawszą aplikację Scratch 2019 r.”

 

Tacy mali, a Wielcy Programiści

      Na przełomie maja i czerwca odbył się wewnątrzszkolny konkurs informatyczny na „Najciekawszą aplikację Scratch 2019 r.”.

Uczniowie zaprezentowali wysoki poziom. Konkurs bardzo się spodobał i dostarczył wszystkim wiele emocji.

Celem konkursu było:

  • rozwijanie wiedzy i twórczych umiejętności programistycznych w zakresie tworzenie programów w środowisku do nauki programowania „Scratch”,
  • stymulowanie kreatywności i logicznego myślenia,
  • rozwijanie i pogłębianie zainteresowań uczestników zajęć programowaniem,
  • rozwijanie zdolności i umiejętności obsługi komputera,
  • dostarczenie uczniom satysfakcji z sukcesu, promowanie osiągnięć,
  • poszerzanie i utrwalanie wiedzy matematycznej.

Podczas oceny prac konkursowych zwracano uwagę na następujące elementy:

  • zgodne z zasadami uruchomienie aplikacji,
  • wstęp do aplikacji,
  • obecność i czytelność instrukcji,
  • pomysłowość i oryginalność,
  • umiejętności programistyczne (m.in: użyte bloki, różnorodność wykorzystanych bloków, zastosowane rozwiązania, ład, zakończenia skryptów, usunięcie niewykorzystanych lub rozłączonych bloków),
  • sposób zakończenia aplikacji.

 

Wyniki konkursu przedstawiają się następująco:

 

w kategorii klas IV-VI:

I miejsce - Mikołaj Cybulski kl. 6b, gra: "Build The City"

II miejsce - Karolina Wojdanowicz kl. 4b, gra: ”Kosmos”

III miejsce - Dominika Piasecka kl. 4b, gra: „Głodna rybka”

 

w kategorii klas VII-VIII:

I miejsce - Stanisław Sieroń kl. 8d, gra: "Ustrzel rybkę"

Gratulujemy naszym programistom i życzymy dalszych sukcesów!!!

Kalendarium Szkoły

Pn Wt Śr Cz Pt So N

Szkolna Nawigacja

From Address: